Produkt został dodany do ulubionych - kliknij tutaj aby otworzyć ulubione
Produkt został usunięty z ulubionych
Wybrany produkt został dodany do koszyka
Wybrany produkt został usunięty z koszyka
Kontakt
Koszyk
Zapisz się do NEWSLETTERA |
|




GWARANCJA


Gwarancja za zakupione produkty wynosi dwa lata (chyba, że w karcie produktu podane jest inaczej) od daty zakupu potwierdzona dowodem zakupu jakim jest paragon fiskalny lub faktura.
Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z zasadami.
Reklamacje można zgłośić poprzez stronę internetową lub przez gotowy formularz w sklepie.

Zasady:
1.    Klient jest zobowiązany do zgloszenia wady niezwłocznie po jej wystopięniu oraz zaprzestaniu używania do czasu skontaktowania się z działem reklamacji.
2.    Odsyłany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
3.    Przy wymianie rzeczy reklamowanej na nową, termin wymiany może ulec przedłużeniu jeśli sklep nie posiada na stanie danego towaru.
4.    Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
5.    Reklamujący dostarcza reklamowany produkt do siedziby na własny koszt.
6.    W przypadku uznania  zasadności reklamacji sklep Hydrosfera zobowiązany jest do naprawy lub wymiany produktu i dostarczenia go na własny koszt Reklamującemu. W przypadku braku możliwości wymiany lub naprawy produktu jest on zobowiązany do obniżenia ceny zakupu lub do wypłaty należnej kwoty Reklamującemu.
7.    Sklep jest zobowiązany do rozpatrzenia roszczenia w ciągu 14 dni od przyjęcia i potwierdzenia zgłoszenia oraz klient zostanie poinformowany o dalszym postępowaniu drogą elektroniczną lub telefoniczną.

W razie konieczności poprosimy o odesłanie reklamowanego przedmiotu do siedziby pod adres:
Hydrosfera - Dział reklamacji, ul. Starowiejska 23, 84-120 Władysławowo.

Utrata gwarancji następuje w przypadku:
–    samodzielnej naprawy produktu
–    eksploatacji towaru mimo zaistniałego uszkodzenia
–    używania produktu niezgodnie z przeznaczeniem
–    produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne
–    znacznego zużycia produktu


REKLAMACJE

Dbamy o to, by oferowane przez nasz sklep produkty były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały potrzebom naszych Klientów.


Niestety, produkty czasami się psują, a ludzie popełniają błędy. 


Jeżeli zakupiony przez Państwa produkt z jakiejś przyczyny uległ uszkodzeniu, prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres: reklamacje@hydrosfera.pl


Aby sprawnie rozpatrzyć reklamację prosimy o przesłanie niezbędnych informacji:

  • Imię i Nazwisko
  • nr telefonu
  • kopię dowodu zakupu (paragon / faktura)
  • dokładny opis uszkodzenia (miejsce uszkodzenia, warunki w jakich powstało)
  • zdjęcie uszkodzenia