Zapisz sie do NEWSLETTERA

Zwroty i reklamacje

Zwrot i wymiana towaru

Jeżeli produkt zakupiony u nas w sklepie nie spełnia Twoich oczekiwań pamiętaj, że masz prawo do zwrotu i wymiany w przeciągu 30 dni.

Warunkiem zwrotu towaru oraz wymiany towaru jest dostarczenie ich w stanie niezmienionym (czystym, nieużywanym, z metkami).

 

Jak dokonać zwrotu/wymiany towaru?

1. Pobierz formularz zwrotu (odstąpienia od umowy). FORMULARZ ZWROTU(pobierz tutaj)

2. Wydrukuj i wypełnij formularz. Jeśli nie masz możliwości wydrukować, pobierz ten format do wypełnienia elektronicznie i prześlij na maila: [email protected]

3. Zapakuj paczkę dołączając do niej wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu oraz dokument zakupu.

4. Odeślij na swój koszt paczkę na adres:

 

Hydrosfera

ul. Starowiejska 23

84-120 Władysławowo

 

Uwaga! Jeśli realizowałeś zamówienie przez sklep internetowy, ten link ułatwi Tobie nadanie przesyłki do naszego sklepu - Szybki zwrot
 

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu/wymiany (odesłania/przekazania/opakowania) produktów. Klient proszony jest o zastosowanie takiego sposobu opakowania zwracanych rzeczy, które pozwolą na zabezpieczenie przesyłki w sposób odpowiadający jej rodzajowi - na przykład przeciw uszkodzeniom/zgnieceniom w trakcie transportu bądź zagięciu np. bomu, baru.

Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem.

5. Gdy dotrze do nas paczka poinformujemy Cię przy pomocy e-maila o przyjęciu przez nas zwracanego towaru. Towar zostanie sprawdzony czy nie nosi śladów użytkowania.

6. Pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto lub na konto z którego pierwotnie opłacałeś zwracane produkty w ciągu 14 dni od daty przyjęcia przez nas zwrotu.

W przypadku Odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. W przypadku zwrotu części zamówienia koszty dostawy nie są zwracane.

7. W razie chęci wymiany produktu, paczkę z nowym towarem wyślemy do Ciebie jak najprędzej, gdy tylko przyjmiemy zwrot. (najprędzej zazwyczaj trwa 1-3 dni.)

 

 



GWARANCJA

Gwarancja na zakupione produkty wynosi dla konsumenta detalicznego dwa lata (chyba, że w karcie produktu podane jest inaczej) od daty zakupu, potwierdzona dowodem zakupu jakim jest paragon fiskalny. Dla klientów kupujących towar na fakturę Vat, przysługuje jeden rok gwarancji.
Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z zasadami.
Reklamacje można zgłośić poprzez stronę internetową lub przez gotowy formularz w sklepie.

Zasady:
1.    Klient jest zobowiązany do zgloszenia wady niezwłocznie po jej wystopięniu oraz zaprzestaniu używania do czasu skontaktowania się z działem reklamacji.
2.    Odsyłany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
3.    Przy wymianie rzeczy reklamowanej na nową, termin wymiany może ulec przedłużeniu jeśli sklep nie posiada na stanie danego towaru.
4.    Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
5.    Reklamujący dostarcza reklamowany produkt do siedziby na własny koszt.
6.    W przypadku uznania  zasadności reklamacji sklep Hydrosfera zobowiązany jest do naprawy lub wymiany produktu i dostarczenia go na własny koszt Reklamującemu. W przypadku braku możliwości wymiany lub naprawy produktu jest on zobowiązany do obniżenia ceny zakupu lub do wypłaty należnej kwoty Reklamującemu.
7.    Sklep jest zobowiązany do rozpatrzenia roszczenia w ciągu 14 dni od przyjęcia i potwierdzenia zgłoszenia oraz klient zostanie poinformowany o dalszym postępowaniu drogą elektroniczną lub telefoniczną.

W razie konieczności poprosimy o odesłanie reklamowanego przedmiotu do siedziby pod adres:
Hydrosfera - Dział reklamacji, ul. Starowiejska 23, 84-120 Władysławowo.

Utrata gwarancji następuje w przypadku:
–    samodzielnej naprawy produktu
–    eksploatacji towaru mimo zaistniałego uszkodzenia
–    używania produktu niezgodnie z przeznaczeniem
–    produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne
–    znacznego zużycia produktu


REKLAMACJE
 
 
Dbamy o to, by oferowane przez nasz sklep produkty były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały potrzebom naszych Klientów.

 

Niestety, produkty czasami się psują, a ludzie popełniają błędy. 

 

Jeżeli zakupiony przez Państwa produkt z jakiejś przyczyny uległ uszkodzeniu, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz o zgłoszenie tego faktu na adres: [email protected]

 

Aby sprawnie rozpatrzyć reklamację prosimy o przesłanie niezbędnych informacji:

  • Imię i Nazwisko
  • nr telefonu
  • kopię dowodu zakupu (paragon / faktura)
  • dokładny opis uszkodzenia (miejsce uszkodzenia, warunki w jakich powstało)
  • zdjęcie uszkodzenia
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium