Produkt został dodany do ulubionych - kliknij tutaj aby otworzyć ulubione
Produkt został usunięty z ulubionych
Wybrany produkt został dodany do koszyka
Wybrany produkt został usunięty z koszyka
Kontakt
Koszyk
Zapisz się do NEWSLETTERA |
|


Opisane problemy z połączeniami SSL dotyczą głównie sytuacji gdzie do przeprowadzania transakcji używany przeglądarki niezgodnej z modułem SSL lub przeglądarki która ma wyłączoną obsługę połączeń SSL.

Sprawdzanie połączeń SSL w przeglądarkach Internet Explorer:

1) Uruchamiamy przeglądarkę.

2) Z menu przeglądarki wybieramy "Narzędzia"

3) W zakładce narzędzia wybieramy "Opcje internetowe"

4) W opcjach wybieramy zakładkę "Zaawansowane"

5) Szukamy opcji "Zabezpieczenia" i sprawdzamy czy są zaznaczone opcje "Użyj SSL 2.0" oraz "Użyj SSL 3.0". Jeżeli opcje nie są zaznaczone, zaznaczamy je i naciskamy "Zastosuj"

6) Wyłączamy przeglądarke i włączamy ponownie. Połączenia SSL zostały uruchomione.