Zapisz sie do NEWSLETTERA

 

 

Zwroty i reklamacje

ZWROTY - Prawo odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje każdemu klientowi bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia zakupu. Warunkiem odstąpienia od umowy jest zwrot pełnowartościowego i nieużywanego towaru, który jest zachowany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Warunkiem jest również zachowanie i okazanie dowodu zakupu tj. paragonu fiskalnego lub faktury VAT.

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: Hydrosfera, ul. Starowiejska 23, 84-120 Władysławowo lub drogą e-mailową info@hydrosfera.pl
  4. Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  5. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy Hydrosfera, ul. Starowiejska 23, 84-120 Władysławowo.
  6. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.
  7. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
  8. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Oceny zmniejszenia wartości rzeczy określa Sprzedawca.

Formularz odstąpienia od umowy

 

Formularz zwrotu (ODT)

Formularz zwrotu (PDF)

 



GWARANCJA

Gwarancja na zakupione produkty wynosi dla konsumenta detalicznego dwa lata (chyba, że w karcie produktu podane jest inaczej) od daty zakupu, potwierdzona dowodem zakupu jakim jest paragon fiskalny. Dla klientów kupujących towar na fakturę Vat, przysługuje jeden rok gwarancji.
Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z zasadami.
Reklamacje można zgłośić poprzez stronę internetową lub przez gotowy formularz w sklepie.

Zasady:
1.    Klient jest zobowiązany do zgloszenia wady niezwłocznie po jej wystopięniu oraz zaprzestaniu używania do czasu skontaktowania się z działem reklamacji.
2.    Odsyłany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
3.    Przy wymianie rzeczy reklamowanej na nową, termin wymiany może ulec przedłużeniu jeśli sklep nie posiada na stanie danego towaru.
4.    Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
5.    Reklamujący dostarcza reklamowany produkt do siedziby na własny koszt.
6.    W przypadku uznania  zasadności reklamacji sklep Hydrosfera zobowiązany jest do naprawy lub wymiany produktu i dostarczenia go na własny koszt Reklamującemu. W przypadku braku możliwości wymiany lub naprawy produktu jest on zobowiązany do obniżenia ceny zakupu lub do wypłaty należnej kwoty Reklamującemu.
7.    Sklep jest zobowiązany do rozpatrzenia roszczenia w ciągu 14 dni od przyjęcia i potwierdzenia zgłoszenia oraz klient zostanie poinformowany o dalszym postępowaniu drogą elektroniczną lub telefoniczną.

W razie konieczności poprosimy o odesłanie reklamowanego przedmiotu do siedziby pod adres:
Hydrosfera - Dział reklamacji, ul. Starowiejska 23, 84-120 Władysławowo.

Utrata gwarancji następuje w przypadku:
–    samodzielnej naprawy produktu
–    eksploatacji towaru mimo zaistniałego uszkodzenia
–    używania produktu niezgodnie z przeznaczeniem
–    produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne
–    znacznego zużycia produktu


REKLAMACJE
 
 
Dbamy o to, by oferowane przez nasz sklep produkty były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały potrzebom naszych Klientów.

 

Niestety, produkty czasami się psują, a ludzie popełniają błędy. 

 

Jeżeli zakupiony przez Państwa produkt z jakiejś przyczyny uległ uszkodzeniu, prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres: reklamacje@hydrosfera.pl

 

Aby sprawnie rozpatrzyć reklamację prosimy o przesłanie niezbędnych informacji:

  • Imię i Nazwisko
  • nr telefonu
  • kopię dowodu zakupu (paragon / faktura)
  • dokładny opis uszkodzenia (miejsce uszkodzenia, warunki w jakich powstało)
  • zdjęcie uszkodzenia

Nowości

Promocje 

Bestsellery

Nowości
Rękawiczki Mystic 2023 Roam 3mm Bk
Rękawiczki Mystic 2023 Roam 3mm Bk
-
299,00 zł
Termiczny Top Femi Stories 2022/23 Pisco Wlp
Termiczny Top Femi Stories 2022/23 Pisco Wlp
-39%
139,00 zł 229,00 zł
Sukienka Femi Stories 2022/23 Ester Wdl
Sukienka Femi Stories 2022/23 Ester Wdl
-40%
199,00 zł 329,00 zł
Sweter Femi Stories 2022/23 Dandy Ves
Sweter Femi Stories 2022/23 Dandy Ves
-40%
239,00 zł 399,00 zł
Koszulka Femi Stories 2022/23 Camill Ls Ebs
Koszulka Femi Stories 2022/23 Camill Ls Ebs
-39%
109,00 zł 179,00 zł
Koszulka Femi Stories 2022/23 Camill Ls Bes
Koszulka Femi Stories 2022/23 Camill Ls Bes
-39%
109,00 zł 179,00 zł
Bestsellery
Aquapack Infinity 2021 Dry Pocket Aqua Pack S
Aquapack Infinity 2021 Dry Pocket Aqua Pack S
-14%
59,00 zł 69,00 zł
Pianka Mystic 2021 Majestic 5/3 BZ Night Blue
Pianka Mystic 2021 Majestic 5/3 BZ Night Blue
-30%
1 259,00 zł 1 799,00 zł
Poncho Mystic 2023 Poncho Velours Art Black
Poncho Mystic 2023 Poncho Velours Art Black
-32%
299,00 zł 439,00 zł

Pomysł na prezent

Bony podarunkowe

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium