Foil Starboard SuperFlyer Evolution Alu
Dane techniczne
Rodzaj | Foil |
Opis
EVOLUTION
Nowość! SuperFlyer jest poziomem wyżej od SuperCruiser. Na pewno nie będzie tak szybko wychodził z wody jak SuperCruiser ale za to manewrowość oraz prędkość maksymalna będzie wyższa.
Występuje w wersjach: Aluminium // Carbon C300
KOMPONENTY:
Front Wing: SuperFlyer 1300 Evolution C300
Tail Wing: 330 C300
Fuselage: 102 Evolution Classic
Maszt: 85cm 87° Carbon C300 lub 85cm Aluminium V5 Deep Tuttle
*Możliwość montażu adaptera Top Plate by móc podłączyć Deskę do Wingfoila*
*W wersji Carbon torba Team Bag w zestawie
WIĘCEJ, NEUTRALNIE CZY MNIEJ MOCY?
SuperFlyer jeździ najlepiej, gdy nacisk podczas lotu jest równomiernie rozłożony pomiędzy przednią i tylną nogą.
Po wyjęciu z pudełka zacznij od podkładki 0°.
Jeśli nacisk przednich nóg jest zbyt duży, zmniejsz kąt skrzydła ogonowego zamieniając od podkładki 0° na -1°.
Jeśli nacisk na tylną część stopy jest zbyt duży, zwiększ kąt skrzydła ogonowego, zamieniając przekładkę 0° na +1°.
Kontynuuj dostrajanie kąta tylnego skrzydła w krokach co 0,5°, aby znaleźć optymalne ustawienie. Im bardziej wietrznie, tym bardziej będziesz musiał zmniejszyć kąt natarcia skrzydła, aby zredukować moc. Im lżejszy wiatr, tym bardziej trzeba zwiększyć kąt natarcia skrzydła, aby zwiększyć moc.