Latawiec Airush 2023 Ultra V4 Slate&Teal
Dane techniczne
Rocznik | 2023 |
Opis
ROZMIARY 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 12 / 14 / 17
• Freeridowy, słabowiatrowy latawiec dedykowany do pływania foil / wave
• Najlżejszy model z całej palety Airusha z najlepszym dolnym zakresem wiatrowym
• Ultra lekka, jednotubowa konstrukcja zabezpieczona ramą LOAD FRAME v4
Latawiec Airush Ultra v3 po raz kolejny udowodnił, że jest nie do pobicia pod względem freeride'u przy lekkim wietrze.
Mała waga i stabilność, umożliwiły pływanie w miejscach i warunkach, które wcześniej były dużo poza dolnym zakresem latawców.
Dzięki niezrównanej wydajności, niskiej wadze i dopracowanej ramie Airush Load Frame, Ultra jest idealnym kitem pod foila, freeride i wave.
Latawiec jest bardzo stabilny i żwawy. Kiteloopy nawet na dużym rozmiarze są bezproblemowe.
Dryf kita jest świetny, a sterowanie latawcem tak łatwe, że poradzi sobie nawet początkujący.
Ultra v3 został zaprojektowany tak aby zachowywał swój kształt i reaktywność poprzez czerpanie max korzyści z ramy Load Frame. Kity są bardzo lekkie i składają się w małą kostkę, dzięki czemu nie zajmują dużo miejsca w quiverze.
Rama Airusha Load Frame V4 z WebTech jest kluczowym elementem w wytrzymałości kita bez negatywnego wpływu na wagę.
Webtech minimalizuje lub całkowicie zastępuje tradycyjne wzmocnienia z dakronu, przenosząc obciążenia z większej powierzchni na Airush Load Frame. Webtech znajdziemy w kluczowych miejscach łączenia poszycia z tubą główną, jak i wsparciu centralnej poprzeczki.
Głównym konceptem ramy Airusha, Load Frame, są ultra lekkie włókna, z których każde pojedyńcze może unieść 40 kg. Powinniśmy myśleć o niej jak o lekkiej sieci zaprojektowanej tak, że absorbuje energię pod obciążeniem, podobnie do sieci pająka.
Polietylenowe włókna są zintegrowane z poszyciem latawca i wzmocnione taśmami, które pozwalają im wydłużać się pod obciążeniem, absorbując większość obciążenia które normalnie zostałoby przekazane bezpośrednio na poszycie. Zapobiega to rozciąganiu się poszycia i umożliwia długoterminowe korzystanie z nienaruszonej konstrukcji.
Ten materiał premium, o dużej gęstości,zaprojektowany jest w strukturze wykorzystującej podwójnie powlekane włókna poliestrowe, dużej wytrzymałości, w konfiguracji podwójnego ripstopu. Podwójne powlekanie zabezpiecza włókna przed UV i przetarciem. Dzięki temu poszycie pozostaje świeże i responsywne.
Ten materiał, w połączeniu z ramą Airusha,daje idealną kombinację wytrzymałości i osiągów.
System Bridli V3.2, teraz krótszy o 10%, przyczynia się znacząco do szybkości skrętu i podparcie tuby głównej. Dodatkowo znacząco poprawia kontrolę nad latawcem, przy zdepowerowaniu.
Odpowiednio umiejscowione ochraniacze redukują zużycie kita na najtrudniejszych podłożach. Są one kluczowe dla wydłużenia żywotności latawca.
Zawór XL inflate / deflate cechuje się niezwykle szybkim sposobem pompowania jak i spuszczania powietrza. Duży otwór zapewnia max. przepustowość powietrza, co redukuje zużycie pompki oraz umożliwia łatwiejsze pompowanie. W połączeniu z nową pompką Airush high-velocity pump będziesz pierwszy na wodzie.
Korzystając z tego zaworu, używamy szerokiej przejściówki w pompce lub nowej przejściówki w pompkach Airusha. Umożliwia ona wkręcenie się na zawór, przez co nigdy nie wypadnie przy pompowaniu.
Powiększone zawory i rurki one pumpa SPS (Single Piont Inflation System) optymalizują pompowanie i spuszczanie powietrza. Wężyki o większej średnicy zapobiegają skręcaniu się, redukują napięcie na pompkę i umożliwiają szybki przepływ powietrza w obie strony. Cały system zabezpieczony jest materiałem który chroni przed UV oraz zapobiega uszkodzeniom przy składaniu kita.
Nawet plecak został zoptymalizowany, używając lekkiego nylonu Ripstop, tak by składał się w małą torebkę i ważył 250g