Zapisz sie do NEWSLETTERA

Latawiec North 2022 Orbit Red Sea

Dane techniczne

Rocznik 2022
Producent: North
North
Dostępność: dostępne
Cena katalogowa: 9 490,00 zł
Rabat:
Cena: 4 699,00 zł 4699.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni zakupy na raty zakupy na raty
dodaj do przechowalni zakupy na raty zakupy na raty
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.

Produkty powiązane

Opis

North Orbit 2022
BIG AIR/ FREERIDE

Rozmiary:
Marine Green: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 m
Red Sea: 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14 m
Pacific Blue: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12m

Główne cechy
-Zwycięzca Red Bull King of the Air
-Fenomenalny ciąg w górę i hangtime
-Przewidywalny w nieprzewidywalnych warunkach

Co mówią riderzy:
„ To jest latawiec który chcę i potrzebuję żeby dać z siebie 100%” - Jesse Richman
Król latawców Big Air

Wielkie skoki, świetny hangtime i szeroki zakres wiatrowy. Ten latawiec został zaprojektowany aby szybko pływał pod wiatr, z bez wysiłkowym sterowaniem, z wielką mocą i hangtimem który zapiera dech w piersiach.
Angażując się w pływanie overpowered/w przeżaglowaniu i robienie megaloopów w szkwalistych warunkach wymaga pełnego zaufania do latawca. Nasz już kultowy latawiec 5 tubowy, zapewnia niesamowitą kontrolę w górnym zakresie wiatrowym oraz pozwala utrzymać i okiełznać najwięcej mocy na m2 niż jakikolwiek inny latawiec. Testowany przez naturę, udowodniony na podium.
W modelu 2022 zmodyfikowaliśmy bridle aby miał przyjazny dla każdego ridera charakter, poprawiliśmy stabilność jednocześnie zachowując genialny górny zakres i zbieranie się kita po loopie. Zredukowaliśmy również wagę latawców, stosując nowe, lżejsze tuby w większości rozmiarów. Dzięki temu latawiec jeszcze lepiej reaguje w każdych warunkach. Jeden z najszybszych 5 tubowych kitów na rynku!


Dwukrotny Zwycięzca Red Bull King of the Air
Testowany przez naturę, udowodniony na podium. Jesse Richman wygrał na Orbicie Red Bull King of the Air 2020, a Marc Jacobs w kolejnych zawodach.


Świetny ciąg i hangtime
Kształt Orbita to szeroki, spłaszczony 2 stopniowy łuk, wsparty ramą z exoszkieletu zapewniająca świetne parametry. Orbit w pełni wykorzystuje swoją powierzchnię i daje najlepszy hangtime oraz moc do danego rozmiaru.


Przewidywalny w nieprzewidywalnych warunkach
Wydajny latawiec Big Air jest stabilny i niezawodny w szerokim zakresie warunków, szczególnie w górnym. Orbit posiada zdolność do latania do przodu i łapania Cię przy kiteloopach nawet gdy masz za dużo mocy na latawcu.


Anty grawitacyjny Ciąg i megaloopy
Poślij go na extremalne wysokości. Dzięki niezawodnemu łapaniu i zbieraniu się po kiteloopie, Orbit zawsze Cię wspiera
 
Technologia:


Mocna i wydajna konstrukcja o 2 stopniowej krzywiźnie łuku
Nasza dwustopniowa konstrukcja obejmuje spłaszczoną, bardziej otwartą centralną część tworząc miejsce latawca gdzie energia jest najbardziej przydatna pod względem wydajności. Zapewnia to największą ilość działającej powierzchni i współczynnika AR czyli największy hangtime i moc na dany rozmiar. Wysuwając tipy w przód do ridera, latawiec ma bardziej responsywne sterowanie i płynniejsze przejście między panelami poszycia przy obciążeniu.


Stabilny latawiec 5-tubowy
Kiedy ścigasz sztormy, Orbit zapewni Ci najlepszy górny zakres wiatrowy. Profil 5 tubowy zapewnia niesamowitą stabilność, zakres wiatrowy i dużo więcej kontroli nad poszyciem latawca. Orbit ma najszerszy zakres ze wszystkich modeli. Bridle bez bloczków są trochę dłuższe a połączenie ich w odpowiednich miejscach daje bardzo stabilną platformę.


Strategiczne wzmocnienie poszycia
Lżejsze wzmocnienie poszycia na krawędzi spływu i krawędzi natarcia zwiększa siłę i kontrolę nad wydłużeniem, chroniąc lżejsze wnętrze latawca i tworzy wytrzymałą konstrukcję która będzie trzymała długo swój profil. Ponieważ nowy materiał lepiej dopasowuje się do nadmuchanej powierzchni pozwala to na uzyskanie gładszego przejścia między panelami kita


Nowe zmodyfikowane bridle i lżejsze siły na barze
W nowym Orbicie zmodyfikowaliśmy uzdę aby zapewnić bardziej responsywne i szybkie sterowanie oraz przyjemniejsze odczucia przy pływaniu z zaciągniętym depowerem. Główny projektant latawców, Pat Goodman, ściśle współpracował z zawodnikami z zespołu, w szczególności z Marc Jacobs aby poddać latawiec ostrym testom przy silnym wietrze. To pozwoliła na dalsze poprawienie stabilności i lepszy feedback z baru.


Zmniejszona średnica tuby głównej
Daje to Orbitowy niższe opory powietrza, siedzi dalej w oknie wiatrowym co przekłada się na świetne ostrzenie. Kształt o dużym współczynniku AR daje więcej wydajności środkowej części kita i ułatwia obracanie się latawca do startu.

Opcja regulacji siły na barze i reaktywności
Przy wing tipe, istnieje możliwość przepięcia linek sterujących i ustawienie latawca pod własną preferencję


Profile Transition Panels
Dodaliśmy dodatkowy panel, który łączy szwy z tuby głównej, tak aby precyzyjnie i płynnie przejść z krzywizny tuby do poszycia latawca. W rezultacie mamy bardziej aerodynamiczną konstrukcję z wydajnym przepływem powietrza i z mniejszymi turbulencjami.


Kevlarowe wzmocnienia tub poprzecznych
Zapewniają najdokładniejsze i najtrwalsze połączenie z tubą główną. Dodatkowo zapobiegają „łapania” linek przez poprzeczki.


Ochrona szwów DuraLite
Lekkie wzmocnienia chronią przed otarciami tuby głównej. Cienkie piankowe wyściółki są umiejscowione pod ochraniaczem aby delikatnie unieść latawiec nad powierzchnię i ochronić przed uszkodzeniami.


Nowe lżejsze tuby w kolejnych rozmiarach
Im lżejszy latawiec, tym szybsze sterowanie, większa moc i wyższe loty. W 2022 r. lżejsze tuby zostały zaadaptowane do większej liczby, większych rozmiarów w gamie. Ta dodatkowa redukcja wagi pomaga nowemu Orbitowi latać wydajniej, dzięki czemu latawiec jest jeszcze lżejszy i bardziej responsywny, w każdych warunkach – a szczególnie przy słabym wietrze. Poprawia również ogólny balans kita poprzez zmniejszenie ciężaru z przodu latawca. Tuby stanowią większy procent wagowy niż jakikolwiek inny materiał używany w latawcu. Nowy materiał jest o 17% lżejszy niż w poprzednich tubach.
 
hit_kite
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium