Latawiec Reedin 2022 SuperModel CC1 Black
Dane techniczne
Rocznik | 2022 |
Opis
REEDIN SUPERMODEL daje poczucie przedłużenia Twojego ciała. Zawsze czujesz, gdzie jest latawiec i co robi. Oznacza to, że możesz najlepiej bawić się na wodzie i po prostu skupić się na swoich trikach, falach lub czymkolwiek, co oferuje Ci dany spot.
Supermodel to jeden z najbardziej wszechstronnych latawców na rynku. Daje nieograniczoną moc podczas skakania co powoduje, że na tym latawcu możesz polecieć na prawdę wysoko. Jeśli fale się podniosą, możesz złapać deskę surfingową i mieć najlepszą sesję wave. Płaska woda? Idź śmiało na sesję freestyle lub foila przy lekkim wietrze.
"SuperModel to naprawdę latawiec, który w moich oczach odzwierciedla prawdziwą esencję kitesurfingu: baw się tak dobrze, jak to możliwe, kiedy wychodzisz na kita, bez względu na warunki, bez względu na wiatr, nie obchodzi Cie czy woda jest płaska czy fala się podnisła pod idealnego kickera."
Cel w procesie projektowania jest naprawdę prosty, stwórz najlepszy latawiec, zachowując go tak precyzyjnym, wybaczającym i łatwym, jak to tylko możliwe.
Aby osiągnąć ten cel, proces jest zawsze taki sam, spędzam godziny na kitesurfingu we wszystkich warunkach, analizując, co się dzieje z latawcem. Czekam na opinie naszych klientów i riderów i oglądam filmy naszych latawców lecących w jak największej liczbie warunków.
Jednym z aspektów, który pomyślałem, że można by poprawić, jest reakcja na duże obciążenie w warunkach nadmiernej mocy lub mocno obciążonych skrętów, takich jak przy loopach latawca.
Równoważenie uzdy to prawie 50% konstrukcji latawca. Skupiłem się więc konkretnie na przeanalizowaniu, dlaczego niektóre rozmiary radzą sobie lepiej niż inne podczas mocno obciążonych skrętów, i zastosowałem to do tych, które moim zdaniem można poprawić. Wygląda na to, że regulacja uzdy może być niekończącym się projektem, ale jestem przekonany, że SuperModel V3 to najlepszy latawiec, jaki mogłem zaprojektować!
Szew prowadzący został przesunięty, aby zwiększyć sztywność łuku latawca w środku, jednocześnie zwiększając pionowe napięcie w tubie. Ta nowa konstrukcja pozwoliła nam jeszcze bardziej zredukować średnicę krawędzi natarcia dla latawca, który leci teraz, szybciej, szybciej reaguje na wejście sztangi i kieruje się dalej pod wiatr.
Dla lżejszego i lepszego flexu dla szybszej reakcji na sterowanie barem i zwiększenia dolnego zakresu wiatrowego.
Przerobiono olinowanie, aby cała seria była jeszcze bardziej spójna, od jednego rozmiaru do drugiego.
Bridle skonstruowane są z linki dyneema, która jest tkana pod niskim kątem i wstępnie naciągnięta zgodnie z najwyższymi standardami, praktycznie nie rozciągająca się w czasie: to przekłada się na latawiec, który szybciej reaguje na ruchy barem i zachowuje swoje właściwości przez długi czas.
Jakość produkcji była bardzo ważną częścią procesu opracowywania latawców Reedin, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość, wiele elementów na latawcu jest szytych za pomocą maszyny do szycia CNC.
Obszar tipów latawca jest kluczowym elementem tego, jak latawiec skręca i angażuje się w skręty. Dodane segmenty w tym obszarze pozwalają na idealne zdefiniowanie kształtu końcówki skrzydła. Supersegmentowana końcówka skrzydła zapewnia najpłynniejsze włączanie się w skręcanie każdego latawca, co zapewnia maksymalną wydajność Twojej siły sterowania. Zapewnia niezwykle precyzyjne, szybkie, a jednocześnie intuicyjne sterowanie.
Wysoka gęstość przędzy na metr kwadratowy sprawia, że to poszycie jest jednym z najsztywniejszych i najmocniejszych na rynku dla najbardziej reaktywnego i najlepiej działającego latawca.